• Kniha návštěv
Vaše postřehy, náměty i nápady nám pomáhají obchod zlepšovat. Moc vám všem za ně děkujeme, protože naším cílem jsou nadmíru převelice naprosto spokojení zákazníci, kteří o našem báječném obchůdku dávají nadšeně vědět také svým přátelům a známým a rádi se k nám vrací za nákupem :)

Děláme všechno nejlíp, jak umíme a neustále se zlepšujeme - i díky vám. Jste naší motivací a motorem v našich činnostech. A budeme rádi, když nám necháte vzkaz, pošlete zprávu emailem, nebo i skrze Messenger či jiné komunikační služby. I kritické ohlasy jsou důležité. Často udávají směr ke zlepšení. A tak, pokud nám chcete napsat i kritiku, zkuste nám zároveň s tím navrhnout také řešení.

- Matěj, Zuzanka a Anička -

Komentáře

  • táta

    15.09.2017 - 15:18 IP: 90.179.133.xxx

    Dělejte, mláďátka, věci s láskou, srdcem a pro lidi. A ti správní zákazníci se dostaví, jejich počty se rychle rozšíří a budou nakupovat rádi, protože vaše zboží, činnost, blog, recepty, videa a videonávody a všechno to, co tvoříte, je osloví, pohladí je po duši, srdíčka jim zaplesají a budou vědět, že váš hrníček není jen kus obyčejné keramiky, ale že je to neobyčejný hrníček, za kterým se skrývá kus poctivé práce a obdarovaný si s ním může užít spousty další zábavy.
    Odpověď::-) - Anička a Matěj -

Přidat komentář

Zadejte prosím komentář o počtu znaků....( min. 10, max. 500 )

Kontrolní výpočet (ochrana proti SPAM-u):

 Zásady ochrany osobních údajů

Informace

Každým nákupem podporujete nás i celý projekt Nepečené dorty Matěje a Zuzanky. Děkujeme. V našem eshopu se není nutné předem registrovat, nakoupit můžete i bez registrace.

Bezpečný nákup

Ač jsme dítka školou povinná, o náš obchůdek a zboží se staráme usilovně.

A celá věc se má takhle:

Vyrábíme zakázkově v nejlepší kvalitě.

Vstřícný přístup k zákazníkovi.

Doručení zboží obvykle do 10 prac. dnů.

Na každém balíčku si dáváme záležet.

Na nás se můžete spolehnout!